dimarts, 22 de maig del 2012

2º dia Praga

Ens llevem d´hora el matí per anar a fer en nostre esmorzar mediterrani a l'hotel mateix la veritat està força bé i una vegada preparat tot comencem el nostre segon dia a Praga , avui en primer lloc pugem al tramvia qu-ens portarà dalt el Castell pro en primer lloc visitarem l´església de la Loreto

Una vegada visitada l´església de la Loreto fem curt camí per arribar a les portes del Castell de Prag
espectacular l´entrada custodiada per un parell de guàrdies armats i un mon de gent fent cuaper entrar-hi

ñ

Plaça i catedral de San Vito

Dintre el recinte d´aquest Castell a part de la catedral també trobem altres cosses interessants i una d´elles es el famós callejón del oro . en ell i trobem petites casses que ara són botigues de recors pro abans eren las cases dels guardians del Castell en la Rom 22 va viure Frank Kafca

Deixem el Castell per un dels carrers mes emblemàtics d´aquesta capital el seu nom Neruloba per cert durant la baixada varem tenir algun absurd

Visitem ara el barri de Mala Strana primer passem per l'illa de Kampa i en ella és troba el canal del diable abans es feia servir per rentar la roba els seus habitants ara s´ha convertit en parc amb el seu jardí i diferents museus

Per fi arribem al centre d´aquest parc o barri en ell podem trobar-hi gent fen unes pintades a las parets pro no es una paret qualsevol es el famós mur de John Lennon diuen que tot-hom que visita Praga et deixar un record amb forma de pintura en aquest lloc i aixis o vàrem fer

Arribem a la joia de Praga el famosisim pont de Carles IV

De tote maneres avui el temps no acompanya massa una petita pluja ens fa passar una mica depresa demà tornarem amb mes calme a disfrutarlo ,  dons mareig la pena passejar per aquest lloc admirant cada racó i admirar las bones vistes que té

Era una mica tard i aquí la gent sopa d´hora i això és el que fem busquem un lloc adient i ale a fer un bon sopar per cert varem trobar un restaurant espectacular , vàrem sopar molt bé com es veu amb las nostres cares

Una imatge nocturne de Praga amb tote la seba esplendor